29 dec 2011

Palmsuiker niet meer te koop

Vanmorgen ging ik naar de Jumbo om palmsuiker te kopen, omdat hij op is en ik weer wilde gaan bakken.
Helaas was hij er niet, ook niet bij een andere Jumbo.
Ik heb navraag gedaan bij de consumentenservice van de Jumbo. En kreeg als antwoordt, dat hij tijdelijk niet leverbaar is. Ze proberen het nu via een andere leverancier te krijgen, maar wanneer het weer leverbaar is kunnen ze nog niet zeggen.
Zodra ik meer weer zet ik het op deze site.
Ik heb verschillende Jumbo supermarkten langs geweest en nog een aantal zakjes palmsuiker weten te bemachtigen. Ik hoop dat het voldoende is tot het weer in de winkel ligt.

Iemand gaf de tip dat palmsuiker nog wel te koop is in een Toko. Je kunt het dan ook in blokken kopen en er zelf de hoeveelheid afhalen die je nodig hebt.

Ik heb via mijn moeder uit Nunspeet nog 15 zakjes gekregen van Jumbo's in die omgeving. Voorlopig kan ik dus weer vooruit.


1 opmerking:

  1. Gelukkig, de palmsuiker lig weer in de Jumbo!
    We kunnen weer de gezonde suiker gaan gebruiken.

    Groetjes van Frieda

    BeantwoordenVerwijderen